روحانی با انتقاد از ‘اعدام و تفکیک جنسیتی’ به رقبای خود تاخت!!!!

چه افتخار بزرگی برای بی بی سی که این فرمایشات حضرت روحانی این رئیس باند آدم کشان  را با تیتر بزرگ در صفحه اول سایتش منتشر کرده است.واقعا شرم نمیکنید از این همه دروغ نیرنگ و خدمت کردن به حکومتهای ضد بشری چون جمهوری اسلامی. شرمت باد آیت الله بی بی سی.

رجز خوانی این حکومت برای فریب مردم تا کجا میرود. کسی که خود مسئول قوه مجریه بوده است و طی 4 سال هم چون دوران گذشته بیشترین آمار اعدام را داشته است ودولتش درسرکوب و اذیت وآزار زنان نقش بسزایی داشته است، در مورد اعدام و تفکیک جنسیتی انتفاد میکند. عجبا!!!. حتما همه این اعدام ها و این همه زن ستیزی کار مردم بوده است.

لابد ایشان در فکر سازماندهی دزدی و فساد بوده اند و خبر از وضعیت مردم کشور ندارد که حکومت ایشان چه بلای بر سرش  آورده؟؟؟.

یا شاید خبر بیش 600 فقره اعدامی فقط در سال گذشته را ندارد. حبر از این همه دستگیری و زندانی کردن فعالین کارگری و مدنی و مخالف سیاسی حکومتش ندارد. خبر از بی حقوقی مطلق زنان آن جامعه ندارد. خبر از این ندارد که تعداد زیادی زن و دختر جوان که فقط بجرم اینکه میخواستند مسابقات فوتبال را تماشا کنند در سیاه چالهای حکومتش برمیبرند.

آیا نباید فقط و فقط بجرم این همه شیادی، دروغ گفتن و دو روئی این حکومت را بزیر کشید و کل این دارو دست اوباشان را با مضحکه انتخاباتش به زباله دان تاریخ فرستاد.

 

8 می 2017

اینرا هم بخوانید

دو ویروس کشنده، ویروس کرونا و ویروس رژیم اسلامی

مردم ایران نزدیک به یکسال است با ویروس کرونا روبرو هستند و بیش از چهار …