ستاد مردمی مبارزه با کرونا: پول برق و گاز و آب را نپردازید! هیچکس نباید قبوض برق را بپردازد!

مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق در ایران روز گذشته اعلام کرد که فرصت اعلام شده برای تعویق پرداخت پول برق تا پایان اردینهشت ماه بود و از همگان خواست که فورا پول برق را بپردازند. او میگوید به منظور استمرار خدمات مطلوب در تابستان از همه میخواهیم نسبت به پرداخت قبوض خود اقدام کنند.
در حالیکه در ایران کماکان کرونا بیداد میکند، حکومت هیچ کمک مالی به خانواده ها نداده و بسیاری را به دلیل نبود کمکهای دولتی مجبور کرده است که روانه بازار کار شوند، اکنون نیز بعد از چند ماه فقط مهلت دادن به مردم برای دیر پرداخت قبوض، تحت فشار میگذارد که باید قبوض را بپردازند، سوال اینست با کدام پول. مردم ایران اکنون در بدترین شرایط اقتصادی بسر میبرند و بسیاری با دستهای خالی و با نبود امکانات با بیماری خطرناک کرونا دست و پنجه نرم میکنند.
حکومت جنایتکار اسلامی دست در دست کرونا از مردم ایران قربانی میگیرد و اکنون میخواهد با اعمال فشار به همه ، این بار برق خانه ها را نیز قطع کند.
سیاست این حکومت از روز اول میدان دادن به گسترش ویروس و عدم محافظت از زندگی مردم ایران بوده است. این حکومت اکنون در دوره دوم گسترش کرونا ، از تسلط بر کرونا حرف میزند و با عادی جلوه دادن اوضاع مردم را به قتلگاه میفرستد، نه فقط این بلکه با عدم پرداخت کمکهای مالی و عدم کمک رسانی به مردم فقیر و کم در آمد و اعمال فشار به آنها، میلیونها نفر را به آستانه مرگ بر اثر گرسنگی و فقر سوق میدهد.
مردم آزاده ایران !
دسته جمعی و متحدانه قبوض برق را نپردازید. اگر شما حتی میتوانید پول برق را بدهید در اعلام همبستگی با میلیونها نفر که نمیتوانند پول را نپردازید، حکومت نمیتواند در مقابل مردم متحد کاری بکند.
حکومتی که بر دریای ثروت به غارت برده از مردم ایران نشسته و هر آخوند کپک زده و هر مزدور این حکومت میتواند بدزدد و پول پارو کند، اکنون میخواهد سراغ سفره خالی مردم رفته و با تهدید و ارعاب خون مردم را بمکد، دیگر کافی است، باید بپا خاست و در مقابل این حکومت ایستاد.
فراخوان ما به شما اینست قبوض برق را نپردازید، همه باهم و متحدانه!
ستاد مردمی مبارزه با کرونا
٣١ اردیبهشت ١٣٩٩ برابر با ٢٠ ماه مه ٢٠٢٠
کانال ستاد مردمی مبارزه با کرونا در ایران
آدرس کانال: t.me/Iran_Corona_2020
تماس با ما:@stop_corona

اینرا هم بخوانید

ضرغام اسدی: در مورد حمله پهبادی و موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل