ستاره یکی از دختران خیابان انقلاب در مصاحبه با رادیو زمانه چنین میگوید!

«کم نشنیده‌ایم که ‘انقلاب بعدی ایران،یک انقلاب زنانه خواهد بود’، حالا دیگر می‌توانیم این موضوع را باور کنیم. حقیقت این است که اگر این جنبش سرکوب شود، جنبش دیگری از دل آن زاییده خواهد شد. روز جهانی زن نزدیک است. ممکن است آدم‌های زیادی – اعم از زن و مرد – با لچکی که روییک چوب زده‌اند، به خیابان بیایند. شاید چوب و پارچه‌ای در کار نباشد، شکل جدیدی از اعتراض باشد. کسی خبر ندارد. سه-چهار روز پیش کسی خبر نداشت که ویدا موحد تکثیر می‌شود”

 

انقلاب در ایران چپ است و جامعه چراغ راهنمای چپ را روشن کرده است. چپ به معنای دفاع از آزادی و برابری و حرمت انسانی، چپ به معنای زدن زیر همه مقررات و قوانین و فرهنگ ضد انسانی و زن ستیزانه، چپ به معنای  دفاع از همه آزادی همه برابری و همه رفاه و مدنیت اجتماعی.

حکومت اسلامی تجسم کامل بی حقوقی و سیاهی و تباهی بود و انقلابی که در ایران روز به روز،  بروزات علنی تری پیدا میکند، یک  تسویه حساب کامل با همه این تباهی و نکبت مذهبی و ضد انسانی است. دختران خیابان انقلاب راه نشان میدهند باید بر بلندای جامعه ایستاد و با همه چیز تسویه حساب کرد. در آئینه این حرکت میتوانید جامعه و حکومت و مذهب و اسلام و آینده را ببینید!.

این جنبش فقط پاسخی به حجاب اجباری نیست، این جنبش همه چیز را سر جای خود قرار میدهد، حجاب اسلامی و مذهب و شریعت اسلام را، توهم اصلاحات و لاس زدن با بخشی از حکومت را، آزادیهای”یواشکی” را پشت سر میگذارد و خود با زبان خود میگوید، انسانم و بر بلندای جامعه ایستاده و راه را نشان میدهم! زنده بادانقلاب دختران خیابان انقلاب!

مینا احدی

٢ فوریه ٢٠١٨

اینرا هم بخوانید

دهان شماها را باید گل گرفت! و این امر زنان است!

حسین نژاد استاندار خراسان شمالی: «به این زنها رو بدهید کل کشور را تصرف میکنند.» …