علم الهدی تظاهرات میکند!

انترناسیونال 776

این روزها خبرهای جالبی از درون نظام میرسد. بنا به گزارش روزنامه شرق سید احمد علم الهدی امام جمعه و نماینده معلوم الحال خامنه ای در مشهد “برای پاسخ به مطالبات مردم” اعلام تظاهرات کرده است! و کمیسیون سیاسی مجلس اسلامی گفته است او باید مثل همه مجوز بگیرد. یعنی اجازه ندارد تظاهرات کند. یک ویدئو نیز مشاهده کردم که چند ده تا آخوند در مشهد جمع شده اند و با مشتهای گره کرده و قیافه های مضحک شعارهای جالبی میدهند. از جمله شعارهایشان اینهاست: “شعار هر روحانی مرگ بر گرانی”!، “شعار هر روحانی مرگ بر بیکاری”، “مطالبات ملت شعار روحانیت”. این جماعت دارند مذبوحانه تلاش میکنند که در سراشیبی سقوط حکومت اسلامی، حداقل آخوند و اسلام عزیزشان را نجات دهند. تلاشی مسخره و عبث که فقط به مردم این پیام را میدهد که محکم تر همه شان را مورد تعرض قرار دهند.

بهر رو از این تقلاها بهیچ وجه نباید نگران شد. اینها نشانه های خوبی است. نه از این نظر که یک مشت آخوند کله پوک مفتخور و میلیاردر و گردن کلفت به حمایت از مردم آمده اند. بلکه از این نظر که جمهوری اسلامی زیر فشار اعتراضات مردم از بالا تا پایین ترک برداشته است. اینها رعشه های مرگ جمهوری اسلامی است. یک نمونه دیگرش هم اینست که گویا باند احمدی نژاد هم خواستار تظاهرات اعتراضی شده است!

نمونه ها زیاد است. از جمله میتوان به این نمونه ها هم اشاره کرد که وزیر دولت روحانی شکایت میکند که “والله مردم ذله شدن و ما صدای شکایت مردم را نمیشنویم” یا آخوندهایی که در مجلس اسلامی به سر و کله همدیگر میزنند که مردم دارند انقلاب میکنند و ما خوابیم.

بعید نیست که فردا پس فردا حسن روحانی هم در راس هیئت دولتش “در حمایت از مردم” اعلام تظاهرات کند! آن وقت واقعا باید گفت پیدا کنید پرتقال فروش را!

مردم ایران برای رها شدن از کابوس چهل ساله حکومت اسلامی به حرکت در آمده اند و یک شعار تمام تظاهراتهایشان اینست که “…آخوند باید گم بشه”. اقتصاد جمهوری اسلامی در حال فروپاشی کامل است و اکثریت مردم زیر فشار و مشقت جدی هستند. از نظر سیاسی مردم عزم کرده اند که کل این حکومت دزدان و چپاولگران و جنایتکاران سرمایه دار را به زیر کشند. در این مسیر قطعا هرروز با صحنه های تازه و جالبی از این دست بسیار روبرو خواهیم شد. اما نهایتا کل جمهوری اسلامی سرمایه داران با اسلام و آخوند و سنتهای کثیفش جارو خواهد شد. در این تردیدینباید داشت و محکم تر در این راستا باید گام برداشت. زنده باد انقلاب انسانی برای جامعه انسانی!

اینرا هم بخوانید

گامهای عملی برای پیشروی انقلاب

گفتگوی شهلا دانشفر با کاظم نیکخواه در برنامه سازمانده شهلا دانشفر: قبلا از اینکه در …