مریم فرجی ٣٣ ساله دانشجوی ارشد مدیریت را حکومت اسلامی کشت

انگشت اتهام صد در صد بطرف جنایتکاران حرفه ای حکومت اسلامی است.
مریم فرجی ٣٣ ساله دانشجوی ارشد مدیریت ، در ابتدا در جریان اعتراضات گسترده مردم در دی ماه دستگیر و به مدت ده روز در بند ٢٠٩ اوین تحت بازجویی جانیان وقیح اسلامی بوده است.
در تاریخ ١٩ فروردین ٩٧ دادگاهی به ریاست قاضی ماشاالله احمدزاده مریم را به سه سال حبس تعزیری و دو سال ممنوعیت از کشور محکوم کرد.
مریم که با وثیقه آزاد شده بود روز پنج شنبه از خانه خارج شد و دیگر برنگشت. خانواده او به هر اداره ونهاد و زندانی سر زدند و هیچ اثری از فرزندشان نیافتند. و اکنون جسد نیم سوخته او را یافته اند و حکومتیها از خانواده تعهد گرفته اند موضوع را رسانه ای نکنند و وکیل او مدام مینویسد معلوم نیست چه کسانی او را به قتل رسانده اند و تاکید میکند که حکومتیها نبوده اند.
اما برای مردم ایران و همه روشن است حکومت اسلامی دست به این جنایت زده و این بخشی از سناریویی است که حکومت و اطاق فکر خامنه ای و وزارت اطلاعات و غیره در حال انجام دادن آن هستند، ٢٠ سال حکم برای دختر خیابان انقلاب، کشاندن دختران جوان رقضنده به تلویزیون حکومتی و ابراز ندامت آنها و قتل دستگیر شدگان و یا محکومین دادگاههای کذایی حکومت اسلامی همه و همه یک هدف را تعقیب میکنند، حکومت در حال از هم پاشیدگی میخواهد خود را جمع کند. میخواهد چنگ و دندان نشان دهد و میخواهد به عالم و آدم اعلام کند هنوز نفس میکشد و هنوز میتواند بکشد و دستگیر کند و ندامت نامه بگیرد و مردم را بترساند.
اما همچنان که در این یک هفته دید در مقابل هردست و پا زدنی طوفان درو میکند.
جنایت قاتلین وحشی حکومت اسلامی باید با موجی از اعتراض در ایران و در دنیا مواجه شود. مریم فرجی را کشتند و به عمد پیکر نیمه سوخته او را رها کرده اند تا از بقیه جوانان زهر چشم بگیرند غافل از اینکه برای هیچ جوانی و برای هیچ کس در ایران تحت حاکمیت حکومت اسلامی راه دیگری نمانده جز مبارزه برای سرنگونی حکومت اسلامی و این راه ادامه خواهد یافت و دور نیست بساط این داعشیان وحشی از ایران جارو شود.
از همه مردم در ایران دعوت میکنیم به این جنایت وسیعا و متحدانه اعتراض کنند. نباید بگذاریم ، جوانان معترض را دزدیده و پیکرهای آنها را تحویل ما بدهند باید بپا خیزیم و در دنیا بر علیه این جنایت حکومت اسلامی، وسیعا اعتراض کنیم.
مینا احدی

اینرا هم بخوانید

دهان شماها را باید گل گرفت! و این امر زنان است!

حسین نژاد استاندار خراسان شمالی: «به این زنها رو بدهید کل کشور را تصرف میکنند.» …