مسجد امام علی هامبورگ باید بسته شود! مماشات دولت آلمان با جمهوری اسلامی محکوم است!

مسجد امام علی به همراه سایر مراکز تروریستی جمهوری اسلامی باید تعطیل و دست اندرکارانشان از آلمان اخراج گردند. هر گونه مماشات دولت آلمان با جمهوری اسلامی محکوم است.

در خبرها آمده بود که محمدهادی مفتح از دست اندرکاران سپاه پاسداران و از نزدیکان بیت رهبری از طرف خامنه ای به «ریاست مسجد امام علی هامبورگ» منصوب شده است. وی فرزند محمد مفتح از آیت الله های منصوب شده و عضو شورای انقلاب خمینی، مسئول امور دانشگاهها و عضو کمیته استقبال از خمینی می باشد.هادی مفتح  مسئولیت سیاسی در سپاه  دوره جنگ داشته است.وی در حال حاضر عضو هيات نظارت بر تشکلهای اسلامی دانشگاهيان مرکب از رياست دانشگاه، رئيس نهاد نماينده خامنه ای، نماينده وزيرعلوم و معاون فرهنگی و اجتماعی می باشد.

انتصاب وی منجر به اعتراض دو نماینده پارلمان آلمان شده و گویا این دونماینده به صدور ویزا توسط سفارت آلمان در تهران اعتراض کرده و خواستار توضیح دولت آلمان در این مورد شده اند. در جواب به این دو نماینده  وزارت خارجه آلمان گفته است:”که سفارت این کشور در تهران از سابقه محمد هادی مفتح خبر نداشته است .سفارت آلمان در تهران پس از بررسی‌های متداول، یک ویزای سه ماهه کار به محمدهادی مفتح داده و از وی سوء پیشینه‌ای نداشته است.”

توجیهات وزارت خارجه آلمان در دادن ویزا به این عنصر حکومت بی شرمانه و وقیحانه است. این نه عجیب است و نه جدید. سیاست دولتهای بر سر کار آمده در آلمان در طول چهار دهه گذشته نزدیکی به جمهوری اسلامی و گسترش رابطه با این حکومت بوده و می باشد.پائین تر در باره روابط دولتهای بر سر کار آمده در آلمان و سیاست کثیف رابطه شان با جمهوری اسلامی بیشتر توضیح خواهم داد.برگردیم به موضوع انتصاب پاسدار مفتح به ریاست مسجد اماعلی هامبورگ.

این مسجد مرکز سازماندهی ترورهای جمهوری اسلامی در خارج کشوربویژه در آلمان می باشد. به اعتراف اسناد سازمان اطلاعات و امنیت آلمان این مسجد در فعالیت علیه مخالفان حکومت، شناسایی و ترور و در اختیار قرار دادن امکانات پوششی برای فعالیت تروریستهای اعزامی حکومت دست دارد.

در جریان محاکمات متهمان ترور میکونوس، ترور اعضای رهبری حزب دموکرات کردستان، دولت آلمان رسما علیه دو نفر از گردانندگان و کارکنان این مسجد اعلاام جرم کرد.علاوه بر این  دهها انجمن و “گروه دانشجویی شیعه”، که مستقیما تحت نظر نماینده ویژه خامنه ای در این مرکز هدایت میشوند، مشغول فعالیت در شهرهای آلمان می باشند.مسجد امام علی هامبورگ و مرکز اسلامی رژیم در این شهر در ارتباط نزدیک با مرکز اسلامی لندن بوده و هدایت کننده فعالیتهای تروریستی و شناسایی مخالفان رژیم در اروپا می باشند.

مسجد امام علی هامبورگ و مرکز اسلامی هامبورگ نهادهای رسمی جمهوری اسلامی برای هدایت فعالیتهای تروریستی حکومت در آلمان می باشند. و به این معنا یک نهاد مهم حکومت ترور و اعدام می باشند. ریاست فعلی مسجد امام علی هامبورگ را در حال حاضر حجت الاسلام رضا رمضانی گیلانی عضو مجلس خبرگان به عهده دارد.از اول اوت امسال قرار است هدایت و رهبری فعالیتهای  این مسجد، بخوان سازماندهی و هدایت فعالیتهای تروریستی جمهوری اسلامی، در قالب “فعالیتهای مذهبی شیعه” رژیم را هادی مفتح در دست بگیرد.هادی مفتح از پاسداران حکومتی در اواخر دهه ٦٠ و اوایل دهه ٧٠شمسی در ایران است. سمت های مختلفی در دم و دستگاه حکومتی داشته است. وبلاگ شخصی وی مسئولیت های وی را اینطوری ردیف کرده است:مدير شبکه معارف صدای جمهوری اسلامی،نماينده وزير علوم در هيأت نظارت بر تشکلهای اسلامی دانشگاه قم،مدير کميته فرهنگی-اجتماعی کميسيون منابع دينی دبيرخانه مجمع تشخيص نظام،عضو هيئت مديره و معاون فنی مرکز تحقيقات کامپيوتری علوم اسلامی،عضو هيئت امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان ومدير گروه علوم قرآن و حديث دانشکده الهيات دانشگاه قم و..

آنچه مسلم است این انتصاب از طرف خامنه ای می باشد. عوامل حکومتی که در راس این نهادهای خارج کشوری قرار میگرند، پایشان به  نهادهای بالای حکومت زیر نظر خامنه ای نظیر مجلس خبرگان باز میشود. گیلانی رئیس فعلی این مسجد رژیم عضو مجلس خبرگان حکومت است.دادن ویزای دولت آلمان به یک  نماینده رسمی حکومت که رسما در راس نهاد حامی و سازمانده ترور در خارج کشور می باشد،بشدت محکوم می باشد. هادی مفتح به همراه گیلانی رئیس فعلی مسجد امام علی در همراهی با سفارتخانه و نمایندگی های رژیم اسلامی در خارج کشور، تشکل های حکومتی برای هدایت فعالیتهای تروریستی جمهوری اسلامی در خارج کشور می باشند.

مسجد امام علی و مرکز اسلامی هامبورگ باید درش بسته و عوامل و دست اندکارانش به اتهام گسترش فعالیت های اطلاعاتی و سازماندهی ترورهای هدایت شده از طرف رژیم در خارج کشور و آلمان  باید از آلمان اخراج گردند. هر گونه مماشات دولت آلمان با حکومت تروریست های حاکم بر ایران محکوم است. سفارتخانه های رژیم باید بسته شده و سفرای حکومت اخراج باید گردند.اما بر گردیم به  تاریخچه روابط دولتهای بر سر کار آمده در آلمان با رژیم جمهوری اسلامی در چند دهه گذشته.

دولت های بر سر کآر آمده در آلمان در چهاردهه گذشته وسیعترین تلاش ها و تقلاها را برای عادی کردن روابطشان با جمهوری اسلامی در دستور خود داشته اند.هانس دیتریش گنشراولین ویز خارجه آلمان بود که در سال ١٩٨١به دستبوس خمینی رفت. «پتر شارلاتور» خبرنگار تلویزیون رسمی آلمان که در هواپیمای عامل خمینی از «نوفلو شاتو» به ایران همراه بود و به تعریف و تمجید از “هیبت آیت الله” پرداخته.و صحبت از “قانون اساسی آیت الله” که در همراه دارد، کرده است.

انسنیتوی شرق شناسی آلمان مستقر درهامبورگ که از نهادهای وابسته به وزارت خارجه آلمان و زیر نظر این وزارتخانه کار میکند، در گزارشی در سال ١٩٨٣ توصیه هایی بر “ضرورت روابط خوب با حکومت تازه تاسیس در ایران” به وزارت خارجه این کشور می کند. این  انستیتو بر ضرورت اعزام هیاتهای سیاسی و اقتصادی به ایران تحت حاکمیت جمهوری اسلامی با توجه به خروج آمریکا از ایران و قضیه گروگانگیری، بر ضروت “پر کردن جای خالی غرب در ایران”، به دولت آلمان توصیه گسترش روابط با حکومت ایرن را می دهد. این روابط بعدها شکل میگرد.

در اواسط  سالهای ١٩٨٥دولت های غربی در اعتراض به صدور فتوای قتل سلمان رشدی توسط خمینی سفارتخانه هایشان را در ایران تعطیل کردند. دولت آلمان با همراهی دولت سویس علاوه بر دایر کردن سفارتخانه هایشان، چند نمایندگی برای”حفاظت از منافع کشورهای غربی” در تهران راه انداخته بود. از سال١٩٩٨ تا ٢٠٠٥ که دولت ائتلافی سبزها و سوسیال دموکراتها، «شرودر و فیشر» بر سر کار آمد؛ روابط دوطرف علیرغم اثبات دست داشتن مقامات رده بالای رژیم در سازماندهی ترورها در خارج کشور،وسیعترین روابط را با حکومت برقرار کردند.

شرودر به ایران رفت و خاتمی را به برلین دعوت کرد. برای اصلاح طلبان حکومتی کنفرانس در برلین ترتیب دادند که با دخالت حزب کمونیست کارگری و سایر مخالفان این کنفرانش شکست خورد.در همین دوره «هلموت هوفر» تاجر آلمانی را حکومت به اتهام رابطه نامشروع خارج از ازدواج به اعدام محکوم کرد. بعد ها دولت شرودر با پرداخت پول نقد توانست هوفر را از مرگ نجات بدهد.

از اواخر سالهای ١٩٨٨ به بعد روابط دولت های آلمان با جمهوری اسلامی گسترش بیشتری یافت.برای اولین باراواسط سالهای ١٩٩٦ هاشمی رفسنجانی به دعوت رسمی دولت آلمان به این کشور سفر کرد. علیرغم اینکه جمهوری اسلامی و شخص رفسنجانی و هشت مقام بالای حکومت رسما به اتهام دست داشتن در انفجار« آمیا» درسال ١٩٩٤ در آرژانتین متهم شده و از طرف اینترپل تحت تعقیب می باشند،وی را به آلمان دعوت کردند با “مصونیت دیپلماتیک”!

در اواخر سالهای ١٩٩٨ که دولت ائتلافی سبزها و سوسیال دموکراتها در آلمان قدرت را در دست گرفت، روابط سیاسی و اقتصادی دو طرف وسیعتر شد.« ولفگانگ تریزه» رئیس پارلمان وقت آلمان به ایران وبه قم سفر کرد. رسانه های آلمانی آن موقع با انتشار عکس وی که عمامه بر سر گذاشته بود، تیتر زدند:آیت الله تریزه در قم».

سیاست گسترش روابط با جمهوری اسلامی، چشم پوشیدن آگاهانه دولت ها در آلمان بر جنایات رژیم، مماشات کردن با حکومت تروریستها و تشکل های تروریستی اش در خارج،یک سیاست رسمی همه دولت ها در آلمان بوده وی باشد. دولت آلمان سالهاست که سیاست کثیف ” بازگرداندن جمهوری اسلامی به جامعه جهانی” را در تقابل با سیاستهای آمریکا  و غرب در برخورد به رژیم  در پیش گرفته است.

در ماجرای توافق هسته ای دولت آلمان و شخص «والتر اشتال مایر» وزیر خارجه وقت آلمان نقش مهمی در قانع کردن جمهوری اسلامی با دادن وعده های گشایش اقتصادی به حکومت، داشت. الان هم که برجام یک طرف از طرف آمریکا لغو شده، دولت آلما ن بیشترین تلاش ها را برای حفظ برجام در دستور دارد.

در دوره تحریمها، بانک های نیمه دولتی و خصوصی  به توصیه دولت آلمان دهها شماره حساب بانکی برای واریز پول فروش نفت برای رژیم دست وپا کردند.شرکت بیمه  آلمانی« هرمس»  شرکت بیمه گر تجارت کشتیرانی  و ضمانت بیمه ای می باشد بعد از اعلام تحریمهای آمریکا، رسما اطلاعیه داد که همه شرکت های صادر کننده نفت ایران را به مقصد روتردام هلند بیمه می کند.

در کنار این موضوع صدور تکنولوژی سانسوراینترنت توسط شرکتهای« تله کوم و زیمنس» آلمان به ایران، فروش تکنولوژی دستگاههای پخش پارازیت توسط زیمنس، راه اندازی شبکه های مخابراتی رژیم در داخل با تکنولوژی آلمانی در همکاری با شرکت مخابرات ایران و شرکت ایرانسل وابسته به سپاه پاسداران و.. از جمله توافقات انجام شده دولت ها و کارفرمایان آلمانی در همکاری با جمهوری اسلامی می باشند. صنعت سانسور فضای مجازی و مدیای اجتماعی بدون کمک آلمان نمی توانست در ایران شکل بگیرد. از این نمونه ها زیاد است.

 

بدین ترتیب دولت آلمان رابطه اش با رژیم بسیار فراتر از روابط اقتصادی بوده ویک هم جهتی سیاسی با جمهوری اسلامی در رقابت های منطقه ای بر سر نفوذ آلمان در این منطقه از طریق جمهوری اسلامی می باشد. دولت آلمان در جمهوری اسلامی”متحد طبیعی اش” را در رویارویی با سیاستهای آمریکا در منطقه بحرانی خاورمیانه  دیده و در دفاع از سیاستهای منطقه ای جمهوری اسلامی و کمک و مماشات با رژیم اعدام و ترور، دست به هر نوع رابطه سیاسی کثیف وهمکاری با این رژیم می زند. تلاش و تقلای دولت آلمان برای گسترش حضور رژیم از طریق این کشور به اروپا، به عهده گرفتن نقش کارچاق کن در روابط اتحادیه اروپا با رژیم، تلاش و تقلا  و بخشا کمک دولت آلمان به رژیم برای دور زدن تحریمهای آمریکا و.. از جمله این جهت گیریهای سیاسی اش می باشد.

این سیاستهای دولت های آلمان مورد نفرت و انزجار مردم ایران می باشد. مردمی که برای رهایی از شر جمهوری اسلامی و تروریسم اسلامی با همه جنایاتش دست به مبارزه ای گسترده برای به زیر کشیدن بساط این حکومت زده اند؛ این سیاستهای کثیف و حمایتی دولت آلمان از جمهوری اسلامی  را بشدت محکوم می کنند.مردم ایران جواب این سیاستها را با گسترش مبارزه و اعتراض برعلیه کلیت جمهوری اسلامی و نهایتا با به زیر کشیدن حکومت تروریستهای اسلامی حاکم بر ایران، با انقلاب آتی شان جواب خواهند داد. بدون شک حزب کمونیست کارگری ایران و مخالفان حکومت در برابر این سیاستهای کثیف دولت آلمان در حمایت از جمهوری اسلامی مثل همیشه ساکت ننشسته و ساکت نخواهند نشست.

محمد شکوهی

٦  مرداد  ١٣٩٧، ٢٨ ژوئیه ٢٠١٨

————————————-

فراخوان به تظاهرات از اینجا

http://rowzane.com/ca/article=127886

اینرا هم بخوانید

زمزمه‌های افزایش قیمت بنزین از سال آینده- محمد شکوهی

خبرگزاری حکومتی ایلنا خبر از برنامه‌ریزی دولت برای سه‌نرخی شدن بنزین داده و نوشته: “آنچه …