مصباح یزدی تئوریزه کننده تجاوز به زنان زندانی و صدور احکام “ارتداد” مرد

محمد تقی مصباح یزدی عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس موسسه آموزشی “پژوهشی امام خمینی” از مدافعان سرسخت سرکوبهای خونین دهه ۶٠، سرکوب دانشجویان در جریان انقلاب فرهنگی در سال ١٣۵٩، صدوراحکام اعدام برای مخالفان حکومت در جریان قتل عام زندانیان سیاسی در تابستان  ۶٧ و توجیه کننده تجاوز “شرعی و اسلامی” به زندانیان زن بود. سخنرانی ها و فتواهای وی در مورد تجاوزبه زندانیان زن در زندانها قبل ازاعدام، گوشه ای از شقاوت و بربریت جمهوری اسلامی است.

او در پاسخ به سوالی گفته بود: “تجاوز به دختران باکره در زندان شرعی و به اندازه حج تمتع ثواب دارد! تجاوز به زنان و مردان زندانی نیز برای گرفتن اعتراف شرعی و بلامانع است”. و در سخنرانی‌های خود بارها صراحتاً از صدور و اجرای حکم اعدام برای مخالفان حکومت و ولایت فقیه به اتهام “ارتداد” دفاع  کرده و برای تجاوز به زندانیان فتوا صادر کرده است.

در پاسخ به سوالی در مورد تجاوز به دختران و مردان زندانی می گوید: “اگر قرار است دختری اعدام شود، تجاوز به وی از سوی بازجو به اندازه حج تمتع صواب دارد ولی اگر قرار نیست اعدام شود، به اندازه زیارت کربلا صواب دارد”. و در جای دیگری با وقاحتی که فقط از آیت الله ها برمیاید چگونگی تجاوز را در جزییات برای بازجویان تشریح میکند! میگوید: “تجاوز به دختران باکره در زندان شرعی و به اندازه حج تمتع ثواب دارد! تجاوز به زنان و مردان زندانی نیز برای گرفتن اعتراف شرعی و بلامانع است”.

مصباح خبیث سالیان سال عضو مجلس خبرگان رهبری، بنیانگذارو مسئول موسسه منتسب به خمینی و یکی از مهمترین تئوریزه کنندگان حمله به دانشگاهها و سرکوبهای دهه ٦٠ در کنار دفاع و تئوریزه کننده تمام جنایات رژیم برعلیه مردم بود.

وب سایت وی درباره فعالیتهای این جانی نوشته: “او در تأسیس دفتر همکاری حوزه و دانشگاه و در جهت تحول و بازسازی نظام حوزه نقش فعالی ایفا کرد”. این نهاد حکومتی سرکوبگربعد ها پایه و اساس انجمن های اسلامی در دانشگاهها و مدارس شد. کار این نهاد جاسوسی و شناسایی مخالفان رژیم در دانشگاهها و مدارس بود.

مصباح نمونه کاملی از فرهنگ اسلامی، و تجسم واقعی حکومت اسلامی بود. بیخود نیست که مرگ چنین کثافاتی به شادی همگانی تبدیل میشود.

محمد شکوهی

١٢دیماه ١٣٩٩، اول ژانویه ٢٠٢٠

اینرا هم بخوانید

زمزمه‌های افزایش قیمت بنزین از سال آینده- محمد شکوهی

خبرگزاری حکومتی ایلنا خبر از برنامه‌ریزی دولت برای سه‌نرخی شدن بنزین داده و نوشته: “آنچه …