واپس گرایی مرکز همکاری احزاب کردستان, به بهانه لوگوی نوروزی (مرکز همکاری احزاب کردستان)

به بهانه لوگوی نوروزی (مرکز همکاری احزاب کردستان) یا (ناوەندی هاوکاری حیزبەکانی کوردستانی رۆژهەڵات).

بمناسبت سال نو 1400 (مرکز همکاری احزاب کردستان) یا (ناوەندی هاوکاری حیزبەکانی کوردستانی رۆژهەڵات) لوگویی را منتشر کرده اند که در نوع خود بی “نظیر” است و شرم آور. تحقیر بزرگی است علیه زنان و جوانان مردم کردستان. دهن کجی بزرگ و آشکاری است علیه مردم کردستان در قرن بیست و یک. سایت انترنتی مهر وابسته به حکومت اسلامی لوگوی (مرکز همکاری احزاب کردستان) را منتشر کرده و نوشته ((نوروز با چاشنی بازیهای فراموش شده محلی)).

لوگوی (مرکز همکاری احزاب کردستان) ترکیبی است از زنان که تمام قد(بالاپوش) پوشانده شده اند با روسری هایی که سالها در عقب افتاده ترین مناطق روستایی دیده نمیشود.

(مرکز همکاری احزاب کردستان) از حزب دموکرات کردستان ایران، حزب دموکرات کردستان و دو سازمان مهتدی ــ ایلخانی زاده تشکیل شده.

لوگوی (مرکز همکاری احزاب کردستان) ضد پیشروی های اجتماعی زنان است. فول لوگویی نیست. منش سیاسی و دیدگاه اینها درباره جنبش رهایی زن است. بیان گویایی است از بی ربطی اینها به تحولات سیاسی ــ اجتماعی. آخودشان از زبان مصطفی هجری گفتند که در اعتراضات ابان و دی ماه 98 در حاشیه بوده اند. مردم کردستان بی ربطی اینها را به اعتراضات چند سال گذشته و بویژه در آبان و دی ماه 98 که زنان نقش پیشرو و لیدر اعتراضات را داشتند، تجربه کردند.

لوگوی نوروزی سال 1400(مرکز همکاری احزاب کردستان)پیام تحجر و واپس گرایی است علیه جنبش آزادیخواهی و برابری طلبی زنان در کردستان، علیه هشت مارس سال جاری که «طوفانی کوبنده بود که حکومت را در نوردید تا حدی که دست به نظامی کردن شهر سنندج زد. هشت مارسی که پاسخی کوبنده بود به حجاب، به زن ستیزی های حکومت، به تجاوزهای جنسی و حمایت بیدادگاههای اسلامی از متجاوز، به قتلهای ناموسی، به خشونتهای قانونی علیه زنان، به نفرت پراکنی امامان جمعه علیه زنان، به فرهنگ هموفوب، به کودک همسری، به اعدام ها، به بازداشت ها و زندانی کردن فعالین زن در زندان، به ضرب و شتم فعالین و پرونده سازیها و تبعید در زندانها».

(مرکز همکاری احزاب کردستان) رسوایی دیگری در ادامه رسوایی بند و بست با حکومت اسلامی قاتل مردم ایران را در پرونده احزاب ناسیونالیست و اسلام پناهی آنها را ثبت کرد.

اینرا هم بخوانید

پیام ۴ زندانی سیاسی اعدام شده به مردم – نسان نودینیان

مندرج در ژورنال شماره ۶۳۹ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده …