کمیته بین المللی علیه اعدام: قتل فجیع علیرضا فاضلی‌منفرد را شدیدا محکوم می کنیم!

خبر قتل فجیع علیرضا فاضلی‌منفرد به دلیل همجنسگرا بودن توسط چند عضو خانواده اش دلهای بسیاری را به درد آورده است. همان داسی که رومینا را به قتل رساند جان علیرضا فاصلی منفرد را نیز گرفت. آدمی از خود می پرسد که مگر علیرضا چه جرمی مرتکب شده بود؟ آیا عشق ورزی به جنس موافق جرم است؟ آیا انسانها حق انتخاب شیوه زندگی و انتخاب عشق خود را ندارند؟
در دنیای متمدن حقوق همجنسگرایان و دگرباشان جنسی برسمیت شناخته شده است. اما دنیای متحجر اسلامی، ناموس پرستی و لجنزار جمهوری اسلامی همجنسگرایان را به مرگ محکوم میکند و این در حالی است که طبق قوانین کثیف اسلامی تجاوز به دختربچه ها تحت عنوان ازدواج اسلامی تبلیغ میشود و بی شرمانه به متجاوزگران به کودکان و زنان پاداش می دهند.
قتل علیرضا فاضلی منفرد نوعی اعدام وحشیانه و از قبل طرح ریزی شده بود. قاتلین اما به شماری از بستگان وی محدود نمی شوند. جمهوری اسلامی عامل اصلی این جنایت است. این محصول فرهنگ و آموزه های اسلامی جمهوری اسلامی و آیت الله ها است. این محصول لجنزار حکومت اسلامی است که آدم کشی را قانونی کرده است و تبعیض را رسمیت داده و مدام در مسجد و مدرسه و رسانه های حکومتی علیه همجسنگرایان و دگرباشان جنسی نفرت پراکنی می کند. در جوامعی که حقوق پایه ای انسانها پاس نگه داشته می شود و حقوق انسانی دگرباشان جنسی محترم شمرده می شود، این اتفاقات کمتر امکان بروز می یابند. اما در جمهوری اسلامی که بر اساس انکار وجود دگرباشان جنسی و حقوق آنها استوار است زمینه این فجایع آماده میشود.
کمیته بین المللی علیه اعدام قتل فجیع علیرضا فاضلی‌منفرد را شدیدا محکوم می کند و همه شهروندان را فرا می خواند که با قدرت تمام از حقوق انسانی همجنسگرایان و کوییرها به دفاع برخیزند و به احدی اجازه ندهند که با توسل به باورهای ضد انسانی و جنایتکارانه حقوق این انسانها را پایمال کند و یا خون آنها را بریزد. زمان تغییر فرا رسیده است. اولین قدم در این جهت سرنگونی حکومت همجنسگرا ستیز و انسان ستیز جمهوری اسلامی و مقابله جدی با باورهای ارتجاعی و عقب مانده است. این باورهای عقب مانده را باید به آخوندها و مقامات جنایتکار و مفتخور و ضد انسان حکومت سپرد.

کمیته بین المللی علیه اعدام
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰- ۸ می ۲۰۲۱

اینرا هم بخوانید

امام جمعه تهران:”به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد، اما در برابر ناهنجاری ایستاده‌ایم”!

وب سایت حکومتی انتخاب به نقل از احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران:به زور کسی …