آنچه حکومت باید بداند!

انترناسیونال 954

لگد کوب شدن عمامه دو آخوند مدعی امر به معروف ونهی از منکر در شهر قم توسط یک زن شجاع حاوی پیام روشن یک جامعه ی خشمگین به آخوندها بود که بسیار در همه ی امور گند زده اند و باید مراقب باشند که صبر مردم لبریز شده وخشم مردم از اوضاع موجود به حدی افزایش یافته که تنها دنبال بهانه ای هستند که این خشم و نفرت را بر سر آخوندها و عوامل حکومت بریزند. بنابر این جا دارد که رژیم پیام مردم و جامعه را به درستی بگیرد. و بیش از این دست به اقدامی نزند که به انفجار اجتماعی خشم مردم منجر شود که آرزو دارند سر به تن حکومت نباشد.

کشمکش مردم با حکومت نتیجه ی بیگانگی حکومت از مردم و دشمنی حکومت با تحقق اراده آزاد مردم و دشمنی آنان از بدو ایجاد و حتی پیش از آن تا امروز با آگاهی علمی، آزادی برابری سکولاریسم انسانیت و دخالت مستقیم مردم از طریق شوراها در زندگی اقتصادی اجتماعی و سیاسی خود میباشد. جمهوری اسلامی نه حاصل انقلاب مردم بلکه نتیجه دشمنی با انقلاب مردم و دشمنی با خواست مردم مبنی بر داشتن یک حکومت انسانی آزاد برابر بود. درواقع جمهوری اسلامی نه نماینده انقلاب مردم بلکه ضد انقلاب تحت نام انقلاب با هدف سرکوب انقلاب و خفه کردن آزادی مردم و با هدف تارومار گروه های سیاسی مختلف و سرکوب مردم توانست با کودتا و توسل به کشتار مردم جوانان روشنفکران و دگراندیشان حکومت کند.

مردم امروز پس از سالها کشمکش و تجربه و خطا و کسب آگاهی و دستیابی به شناخت ماهیت حکومت موجود به فکر سرنگونی حکومت و به مصاف گرفتن کل سیستم آن افتاده اند. ضمن اینکه حکومت جمهوری اسلامی در همین مدت نشان داد که حکومت سرمایه داران انگل زالو صفت؛ حکومت مشتی اوباش متعصب مذهبی چاقو به دستی است که هیچگاه جز در پناه ترور قتل و خشونت، کارشان در جامعه پیش نرفته است. اینان همیشه بسیار پیش از انقلاب و سرنگونی رژیم شاه ملعبه دست سازمان امنیت زمان شاه و ساواک آن بودند و بارها و بارها روشنفکران دگراندیش و شخصیت های سیاسی بنام و هنرمندان و شعرا هدف ترور سیاه و نفرت پراکنی آنها قرار میگرفتند و افرادی که آگاهی علمی و عقلی در مورد مسائل جامعه را مطرح میکردند که به مذاق این جریانات خوش نمی آمد هدف ترور و قتل و انفجار اسلامیون قرار می گرفتند.

ترور میرزاده عشقی، ترور محمد مسعود و ترور احمد کسروی وبسیاری ترورها و خودکشی ها نتیجه ی تهدید به قتل، هتاکی نسبت به شعرا وهنرمندانی چون دشتی، شفا، فروغ فرخزاد و سپس ترورها و قتلهای سیاسی و اعتقادی پس از انقلاب توسط جوخه های مرگ و ترور مقدس و کشتار زندانیان سیاسی و توهین به آزاد اندیشان و خردمندان سکولار و لائیک همگی گویای عملکرد وپراتیک ضد آزادی وضد اندیشه و ضد بیان آزاد دگراندیشان توسط این جریانات از دیروز تا امروز است.

جریانات اسلامی پیرو خط خمینی تنها با تکیه به کشتار ارعاب اشاعه ی ترس و خرافه به کار خود در ضدیت و دشمنی با مردم ادامه داده اند. مردم جمهوری اسلامی را سالها و سالها در ادعا و عمل تجربه کرده اند و دیده اند که حکومت اسلامی چه فاجعه ای برای سیاست و حکومت در جامعه است. لذا به این نتیجه و شناخت رسیده اند که به هر طریق شر این حکومت را از سر خود وا کنند. جمهوری اسلامی امروز به هر خس و خاشاکی چنگ بزند و به هر قدرت و کشوری برای ماندن از کیسه مردم ایران حاتم بخشی کند باز باید برود. چون مردم خواهان سرنگونی حکومت و درهم کوبیدن آن هستند. این روند در حال طی شدن است و بزودی آخرین مراحل نمایش کشمکش مردم با حکومت بر سر سرنگونی حکومت با قیام، شورش، اعتراض و اعتصاب به سرانجام نهایی خود می رسد.

۴ ژانویه ۲۰۲۲

اینرا هم بخوانید

جمهوری اسلامی چاره ای جز سرنگونی ندارد!

 جمهوری اسلامی در بحران آخر گیر افتاده است. نه راه پس دارد و نه راه …