انتخاب کارگران سرنگونی است

چند روز دیگر تا برگزاری نمایش مضحک و فریبکارانه انتخابات نمایندگی مجلس جمهوری اسلامی باقی است.
چهارشنبه گذشته رهبر جمهوری اسلامی یکبار دیگر همچون انتخابات سال ٩٢ گفت : «ممکن است کسی از من خوشش نیاید اما بخاطر ایران باید در انتخابات شرکت کند».
خامنه ای اما نگفت مردمی که از مظهر و نماد نظام خوششان نمی آید و در خیابانها علیه او و اعوان و انصارش شعار داده و سرنگونی او و نظامش را فریاد میزنند چگونه ممکن است در انتخابات شرکت نمایند؟
در حالی که او با انواع ترفند ها برای رأی گرفتن از مردم دست گدایی به سوی شان دراز کرده تا در نهایت نمایشی تهوع آور از محبوبیت خود و نظام را به راه بیاندازد ؛ در بخش دیگری از سخنانش بر این واقعیت تأکید گذاشت که «انتخابات موضوع آبروی نظام و امنیت نظام است ».
واقعیتی که مدتهاست توده تحت ستم و ظلم حاکمیت نظام اسلامی آن را دریافته و میدانند همه تلاش نظام اساسا برای بقاء خود و حفظ سیطره و تسلط بیشتر بر همه شئون جامعه است.
تا آنجا که به طبقه کارگر برمیگردد ، انتخابات موضوعی است که کمترین و کوچکترین تعلقی به ما ندارد.ما کارگران بخوبی میدانیم که برگزاری هرگونه انتخابات در ایران و نتایج آن تنها در راستای دفاع از منافع نظام سرمایه داری دزدسالار اسلامی است که تلاش میکند همچنان اقلیت سرمایه دار و برخوردار را بر اکثریت فرودست جامعه حاکم نگاه داشته تا سود،ثروت و سرمایه بیشتری انباشت نماید.
انتخابات متعدد در طول تاریخ چهل سال گذشته نظام اسلامی و برآیند آن هرگز پاسخگوی مسائل اساسی جامعه نبوده و نه تنها گشایشی در زندگی مان ایجاد نکرده بلکه برعکس روز به روز مشقت های اقتصادی بیشتری بر طبقه کارگر تحمیل نموده و بیحقوقی مان را تعمیق بخشیده است.
امروز کارگر آگاه به امید بهبود و اصلاح وضعیت معیشت خود پشت جناح ها و شخصیت های فاسد و جنایتکار حاکمیت سرمایه نمی رود و به درستی دریافته که صحنه نمایشی انتخابات زمین بازی او و امری متعلق به او نیست بنابراین از هر فرصتی برای افشای آن استفاده می نماید.
انتخابات در جمهوری اسلامی صرفا یک صحنه آرایی و آرایش سیاسی طبقه حاکم است . حکومت هر چند سال یکبار با فریب و نیرنگ و با وعده و وعید تلاش کرده که مردم را پای صندوق ها بکشاند و بدین ترتیب تصویری قلابی و غیر واقعی از میزان مقبولیت و مشروعیت منبعث از رأی مردم را با تبلیغات پروپاگاندای خود به دنیا نشان دهد. با این کار و آرای مهندسی شده ای که از صندوق های انتخابات کذایی اش بیرون می آید حکومت کوشیده است مهر تأیید بر اقدامات ضد انسانی خود بزند . از سوی دیگر با این کار در هر دوره ای زمینه کسب سهم بیشتر از غارت و چپاول ثروت های عمومی کشور را برای جناح های خود فراهم آورده است.
طبقه کارگر و توده مردم ناراضی و به ستوه آمده از حکومت فاسد اسلامی در جنبش سرنگونی طلبانه خود و در فریادها و شعارهای شان رای خود را داده اند. تنها راه تغییر وضع موجود در انقلاب و به زیر کشاندن همه ارکان این نظام است و به طور واقعی امروز کارگران و کل جامعه در این نقطه ایستاده اند. کارگران و مردم به جان آمده از جهنم جمهوری اسلامی، در انتخاباتی که نتیجه آن صرفا به تحکیم و تقویت ارکان ضد انسانی نظام پوسیده اسلامی منجر خواهد شد شرکت نکرده و به آن معترض خواهند بود. رای مردم سرنگونی جمهوری اسلامی است.*

کارگر کمونیست ٦٠٩

اینرا هم بخوانید

« راه نجات در مبارزه و متشکل شدن است نه خودکشی»

گسترش روز افزون فقر و نداری و عمیق تر شدن شکاف طبقاتی در ایران باعث …