ما رای مان را در خیابان داده ایم: جمهوری اسلامی نمی خوایم، نمی خوایم!

مقامات مختلف جمهوری اسلامی از مردم می خواهند که در مضحکه انتخاباتی شرکت کنند و با صندوق ها قهر نکنند. این درخواستها هر چه بیشتر شکل التماس گونه ای بخود می گیرند.

برای مردم سئوال این نیست که چرا نباید در مضحکه انتخاباتی مجلس شرکت کنند. بلکه سئوال این است که رژیمی که عامل مرگ و تباهی و مسئول کشتار مردم و  مسبب همه بدبختی های آنهاست کی شرش را از سر این مردم خلاص می کند تا بتوانند آزدانه در باره زندگی و سرنوشت خود تصمیم بگیرند؟

سئوال این است که رژیمی که مسئول کشتار ۱۵۰۰ نفر در اعتراضات آبان و قتل عامدانه ۱۷۶ نفر سرنشینان پرواز ۷۵۲ است چقدر باید بی شرم باشد که دست بدامان مردمی شود که می خواهند سر به تن این رژیم نباشد؟

سئوال این است آنها که آزادی را از مردم سلب کرده اند کی به پای میز محاکمه کشیده خواهند شد؟ سئوال این است که سران حکومت اسید پاش و ضد زن چه زمانی به جزای اعمالشان خواهند رسید؟ سئوال این است کسانی که کارگران را بدلیل مبارزه برای حق و حقوق خود زندانی و محاکمه می کنند کی به حکم کارگران به زیر کشیده می شود؟ سئوال این است که چوبه های دار اسلام کی بر سر این حکومت خراب خواهد شد؟ سئوال این است که ضجه های مادرانی که عزیزانشان به دست این حکومت سلاخی شدند کی به حکم بازداشت و دستگیری عاملین این کشتارها تبدیل خواهد شد؟ سئوال این است آیت الله هایی که با استناد به احکام شریعت اسلام ازدواج کودکان را در کشور معمول کردند کی بخاطر تیره و تار کردن سرنوشت و آینده این دختران جوان دادگاهی خواهند شد؟ …

مسئله مردم انتخابات نمایشی حکومت نیست. مسئله مردم نفس حاکمیت رژیمی است که تدوام روزانه حکومتش برای مردم ایران فاجعه و سیاهی وعذاب است. مردم در خیابان و در اعتراضاتشان بارها رای خود را داده اند . مردم جمهوری اسلامی را نمی خواهند. مردم آزادی، سعادت و رفاه می خواهند . انتخابات بی انتخابات. جمهوری اسلامی باید سرنگون شود.

حسن صالحی

اینرا هم بخوانید

به یاد فرامرز اصلانی– حسن صالحی

مندرج در ژورنال شماره ۶۸۵ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده …