با برجام یا بی برجام حکم مردم سرنگونی است

خامنه ای گفت: “ایران در صورتی به تعهدات خود در قالب برجام عمل می‌کند که آمریکا همه تحریم‌ها را لغو کند.” و تاکید کرد که “این سیاست قطعی جمهوری اسلامی و مورد اتفاق مسئولان کشور است و از این سیاست باز نخواهد گشت.”

این هم حرف اول و آخر ما مردم! با برجام، بی برجام، سرنگون باد جمهوری اسلامی 

چون برای ما مردم روز به روز اوضاع بد تر می شود! مگر برجام برپا نبود زمانی که حساب های بانکی آقایان در اوپا و کانادا و استرالیا از سقف بالا زد و سفره ما مردم خالی تر شد؟ مگر دست از اعدام برداشتید؟

مگر همان دوره برجام نبود که میلیاردها دلار خرج تروریسم در سوریه و عراق کردید؟ مگر قبل و بعدش از تروریسمتان دست برداشتید؟ کم کارگر دستگیر و با پرونده امنیتی دادگاهی و زندانی کردید؟ همان کارگرانی که حقوق عقب افتاده شان را می خواستند و شرایط کاری بهتر! 

ما مردم، ما که تاجر و مالک و همسفره شما سران حکومت نیستیم، خوب می دانیم که درد شما چیست. برجام می خواهید که امنیت مالی خودتان را در خارج از کشور بسازید و به خرید سلاح و ابزار سرکوب ما و مردم منطقه ادامه دهید.

می خواهید باز هم از درب های باز دیپلماتیک برای صادر کردن تروریست استفاده کنید. مثل همین اسدالله اسدی محکوم، همین دیپلمات جمهوری اسلامی که بخاطر تروریسم محکوم شد و بیست سال گرفت. 

ما مردم، خوب می دانیم که چه با برجام و چه بی برجام شما از تلاشتان برای اشاعه فقر و تشدید سرکوب کوتاه نمی آیید. درد شما فقط منافع خودتان و راهی برای خروج از بحران و بن بستی است که مردم مبارز ایران و فشار های بین المللی به شما تحمیل کرده اند. 

با برجام، بی برجام، ما مردم هم از مبارزه برای سرنگونی این حکومت دست بر نمی داریم و کوتاه نمی آییم! در هر صورت ما خواهان آزادی، برابری، رفاه برای همگان، لغو همه قوانین اسلامی،

لغو اعدام، لغو حجاب اجباری، محاکمه سران حکومت برای جنایت علیه بشریت، پایان دادن به بساط حکومت مذهبی، پایان تروریسم اسلامی، آزادی کلیه زندانیان سیاسی، احقاق حقوق کودک، برقراری رابطه صلح آمیز با کشور های دیگر، حقوق برابر شهروندی برای همه، جلوگیری از نابودی طبیعت، لغو استثمار و بردگی،

دادن قدرت به مردم و برقراری یک جامعه مدرن و انسانی هستیم که در آن زندگی و انسانیت در راس قرار دارد و اولویت است! چه با برجام و چه بی برجام.تنها راه دست یافتن به خواستهایمان سرنگونی جمهوری اسلامی است.

از کانال تلگرام حزب کمونیست کارگری

اینرا هم بخوانید

ضرغام اسدی: در مورد حمله پهبادی و موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل