خامنه ای غلط کرده!

خامنه ای رئیس نظام آدمکشان اسلامی سرمایه روز چهارشنبه ۶ آذر در جمع باندها و دار و دسته های سرکوبگر بسجی اش در واکنش به اعتراضات دو هفته گذشته گفته است: اعتراضات اخیر “یک توطئه‌ عمیق وسیع بسیار خطرناکی که آن‌همه پول خرج آن شده بود به وسیله مردم نابود شد”. وی با وقاحت و بی شرمی همیشگی اش مدعی شد: “زحمت کشیده بودند که بتوانند در یک بزنگاهی این حرکت را انجام دهند. حرکت تخریب، شرارت و آدمکشی که به‌ واسطه‌ قضیه‌ بنزین فکر کردند فرصت پیدا شده و لشکر خود را وارد کردند. این حرکت به ‌وسیله ‌مردم نابود شد”. رسانه های حکومتی

همین سخنان خامنه ای بیانگیر اوج وحشت و نگرانی اش از اعتراضات اخیر ضد حکومتی را نشان می دهد. خامنه ای خودش بهتر می داند که مردم عزم جزم کرده اند حکومت دزدان و اختلاسگران رابه زیر بکشند. و این واقعیتی اجتماعی بوده و اعتراضات اخیر ارکان حکومت را به لرزه درآورد.

خامنه ای رئیس حکومت آدمکشان اسلامی به همراه همه سران نظام متوجه خشم و نفرت مردم از حکومتشان شدند.گرانی بنزین جرقه ای بود بر آتش اعتراضات مردم. وی شاهد بود که چطور نیروهای سرکوبگرش در اثر مقاومت و ایستادگی مردم به هزیمت افتاده و در برابر خشم اعتراضات مردم ناچار به عقب نشینی هایی شدند. روزهای اول و دوم این اعتراضات بطور واقعی یک جنگ  و گریزتمام عیار بین مردم و حکومت بود. حکومت وحشت زده و بی افق، ترس و و حشت گرفته و سرنگونی اش را میدید.

بعد از گذشت سه روز حکومت اینترنت را قطع کرد. نیروهای سرکوبگرش را به میدان آورده. نیروهای نظامی و باندهای آدمکش به اعتراضات مردم  وحشیانه حمله کردند و تعداد زیادی را کشتند و هزاران نفر زخمی و دستگیر کردند.حکومت در تدارک جنگ آخرش با مردم بود.

همه سران حکومت قدرت جنبش سرنگونی را دیده و در هم ریختن نظامشان را عملا دیدند. همه اینها لرزه بر ارکان نظام انداخته و بشدت تضعیفش کرده است.ظاهرا حکومت موفق شد اعتراضات را سرکوب نماید. اما این به معنای پایان اعترضات و سرکوب نهایی اش از طرف حکومت نبوده و نخواهد بود. این اعترضات، و از همه مهمتر جنبش سرنگونی دوباره تجدید قوا کرده و سازمانیافته تر از قبل دوباره باز خواهد گشت. در این شکی نیست. و این ترس و وحشت حکومت از بازگشت دوباره جنبش سرنگونی خواهی مردم  خواب آرام را از حکومت گرفته است. بی اگر نیست همه جناح ها وباندهای حکومتی مدام “هشدار” می دهند که خطر هنوز رفع نشده و جنبش سرنگونی در کمین حکومت آدمکشان اسلامی نشسته است.

 جنبش سرنگونی مراحل مختلفی را در یک دهه گذشته با تمام افت و خیزهایش طی کرده و امروز به اینجا رسیده است. خواست سرنگونی نظام به عنوان تنها راه حل خروج از این وضعیت در جامعه تبدیل به خواست عمومی شده است. در دوهفته گذشته در بیش از ۱۰۰ شهر و ۵۰۰ نقطه کشور مردم دست به اعتراضات ضد حکومتی زدند. بطور واقعی یک جنگ و گریز بین مردم و حکومت در جریان بود. جنبش سرنگونی یک مرحله دیگر را پشت سر گذاشت. بازگشت دوباره این جنبش، و این بار قدرتمند تر و سازمانیافته تر از قبل، ترس و و حشت حکومت را بر انگیخته و دستپاچه شان کرده است. حکومت دوفاکتو قبول کرده که مردم نمی خواهندش، که خامنه ای و کل نظام آدمکش باید گورش را گم بکند. قدرت اجتماعی جنبش سرنگونی و فشارش به حکومت، خامنه ای و کل سران نظام را به پرت و پلا گویی انداخته است.

لازم به توضیح است که در جریان سرکوب های وحشیانه حکومت بیش از ۱۵۰ نفر کشته، صدها نفر زخمی و نزدیک به ۵ هزار نفر دستگیر شده اند. آمار وارقام جانباختگان و دستگیریها به مراتب بیشتر از اینها می باشد. مبارزه برای آزادی دستگیرشدگان در دستور مبارزات مردم در داخل و مخالفان رژیم در خارج می باشد.

محمد شکوهی

6 آذر 1398، 27 نوامبر 2019

اینرا هم بخوانید

زمزمه‌های افزایش قیمت بنزین از سال آینده- محمد شکوهی

خبرگزاری حکومتی ایلنا خبر از برنامه‌ریزی دولت برای سه‌نرخی شدن بنزین داده و نوشته: “آنچه …