“موکلم اخلالگر نیست فقط ۱۰۰۰ میلیارد تومان بدهی دارد”!

پرونده دزدیهای کلان حسن میرکاظمی معروف به «حسن رعیت» از نزدیکان بابک زنجانی و آملی لاریجانی رئیس سابق قوه قضائیه و از عوامل اصلی سرکوب اعتراضات مردم در سال ١٣٨٨ دوباره خبر ساز شده است.این خبر را فارس با برجسته کردن نقش رئیسی در” مبارزه با فساد” منتشر کرده است.«حسن رعیت» ظاهرا از باند خامنه ای طرد شده و قرار است بیت رهبری وی را قربانی کرده تا سایر دزدانش را به حاشیه های امن نظام ببرد. بیت رهبری با سپاه این خبر را در بوق و کرنا کرده تا برای رئیسی،”قهرمان خامنه ای در مبارزه با فساد” رای جمع بکنند.گزارش فارس از جریان محاکمه حسن میرکاظمی معروف به «حسن رعیت»

خبرگزاری فارس سپاه پاسداران در باره روند رسیدگی به پرونده میرکاظمی به نقل از خاکبازان (وکیل متهم حسن میرکاظمی معروف به حسن رعیت) نوشته:”موکلم صرفا بدهکار است نه اخلالگر و سرجمع این بدهی‌ها ۴۰ میلیون دلار است”.

نماینده بانک صادرات هم که گویا به عنوان شاهد این دزدیها در دادگاه حضور دارد، گفته: میرکاظمی تنها ۱۳۰ میلیون دلار به بانک صادرات بدهکار است حال چگونه مبلغ کل بدهی وی، ۴۰ میلیون دلار عنوان می‌شود.

وکیل وی می گوید: نماینده دادستان معتقد است که ارز دریافتی به جای هزینه در خط تولید، صرف اجناس بنجل و واردات ضایعات شده درحالی که موکل بنده تولیدات خوبی به راه انداخته است، حال این موضوع می‌تواند با ارجاع به کارشناسی، راستی‌آزمایی شود چراکه میرکاظمی خط تولید به راه انداخته بود….

اما حسن میرکاظمی معروف به «حسن رعیت» کیست؟

نام حسن میرکاظمی معروف به «حسن رعیت»  برای اولین بار در جریان اعتراضات سال ١٣٨٨ به عنوان “نیروهای ارزشی بیت رهبری” مطرح شد. پس از آن عکسی از وی با اسلحه کمری سوار بر موتور منتشر شد. بزودی معلوم شد که وی در انتخابات سال ۱۳۸۸ و درجریان سرکوب اعتراضات نقش داشته و از او به عنوان گروهی از موتورسواران لباس شخصی که با افراد معترض در خیابان برخورد کرده است؛ یاد میشود.

 چند سال بعد و در ماجرای رسیدگی به پرونده دزدیهای زنجانی، مرتضوی و برادران لاریجانی، عکسی از وی در کنار آملی لاریجانی رئیس وقت قوه قضائیه حکومت منتشر شد. در جریان محاکمه بابک زنجانی تصاویری از وی در هواپیما با زنجانی و جمعی از مداحان بیت رهبری خبرساز شد. در جریان محاکمه زنجانی و بعدها محاکمه شریک زنجانی، امیر منصور آریا که محکوم به اعدام شد، تصاویر دیگری از وی در کنار سعید مرتضوی و برخی دیگر از دزدان حکومتی از باند احمدی نژادیها نیز منتشر شد.

کانال تلگرامی امتداد درباره وی می‌نویسد: میرکاظمی در سال‌های ابتدایی دهه ۹۰ همان زمان که به همراه مداح مشهور محمود کریمی هفت تیر کشی میکرد؛ یا با بابک زنجانی عکس‌های اسلحه به دست منتشر می‌کرد، جزو اصحاب خلوت سعید مرتضوی و بابک زنجانی به حساب می آمد.دوستی رعیت با «محمود کریمی» و «محمدرضا طاهری»، دو مداح محبوب  خامنه‌ای، که از هیئت ثارالله آغاز شده بود، بعدتر چنان گسترده شد که ویلا و باغ‌ وحش خصوصی وی در اتوبان تهران- کرج، علاوه بر کریمی و طاهری، به پاتوق اکثر مداحان مطرح بیت رهبری بدل شده بود.

لازم به یادآوری است در جریان محاکمات دزدان حکومتی چند سال پیش باند برادران لاریجانی ها این دزد حکومتی را در دوره صدارت آملی لاریجانی در قوه قضائیه زیر چتر حمایتشان گرفته و در برابر فشارهای باند دیگر حکومت، از وی دفاع کردند. وی گفته بود اسنادی در دست دارد که نشان می دهد برادران لاریجانی چه کارهایی کرده اند.

«حسن رعیت» تنها یکی از صدها دزد و همزمان از قمه کشان حکومتی در دهه های اخیر است. فساد و دزدی در کل سیستم نهادینه شده. در این سیستم هرقدر بیشتر جنابت بکنی و سرسپردگی ات را به خامنه ای و سپاه نشان بدهی به همان درجه مقام و پول میگیری.و حالا یکی از جانی ترین و وحشی ترین اینها، یعنی رئیسی را قرار است رییس جمهور کنند که به خیال خود یکدستی بیشتری در حلقه قدرت ایجاد کنند. اما بساط همه اینها را مردم با انقلاب عظیم شان جارو خواهند کرد. جانی ترین و وحشی ترین اینها، یعنی رئیسی قرار است رئیس جمهور این نظام بشود. همه سران و مقامات بلند پایه رژیم، از خامنه ای وروحانی گرفته تا رئیسی و … باید به جرم ارتکاب جنایت علیه بشریت دستگیر و محاکمه شوند. و آن روز دیر نیست.

محمد شکوهی

٩ خرداد١٤٠٠، ٣٠ می ٢٠٢١

اینرا هم بخوانید

زمزمه‌های افزایش قیمت بنزین از سال آینده- محمد شکوهی

خبرگزاری حکومتی ایلنا خبر از برنامه‌ریزی دولت برای سه‌نرخی شدن بنزین داده و نوشته: “آنچه …