کیهان شریعتمداری ابزار سرکوب و سناریونویسی علیه مردم

کیهان حسین شریعتمداری سناریو مستند “طرحی سوخته” که تهیه دیده بود و این سناریو توسط وزارات اطلاعات اجرا و مدیریت شد دست خود را امروز در مطلبی تحت عنوان “کمونیست‌های آمریکایی چه خوابی برای کارگران مظلوم دیده بودند؟!” منتشر کرده است، رو کرد! کلام به کلام این مستند قید شده است تا اینجا هم باید گفت تقریبا همه مردم از این مستند سازی و اهداف شوم و پشت پرده سناریو مطلع هستند.

اما نکته مهم و سناریو دیگر در این نوشته هست. حسین شریعتمداری مصاحبه پدر سپیده قلیان را صد در صد شنیده است! پدر سپیده قلیان از حمله اوباش اسلامی و ربودن دو فرزندش در روز روشن سخن گفته است. چنان که یکی از سربازان گمنام امام زمان گفته است باید بیائید خاکستر بچه هایت را ببینید! شنیدن صدای پدر سپیده و مهدی قلیان قلب هر انسانی را بدرد میاورد. همچنانکه به گروگان گرفتن سپیده و مهدی ابتدا موجی از حمایت و پیشتیبانی و محکومت حکومت هار اسلامی را به همراه داشته است.

اما کهیان حسین شریعتمداری در این رابطه چه نوشته است؟

“روز گذشته نیز ۲ مامور زن ضابط قضایی که با حکم قضایی برای بازداشت «سپیده قلیان» از هم دستان اسماعیل بخشی و از عوامل نفوذی در جامعه کارگری اقدام کرده بودند، مورد ضرب و شتم برادر وی قرار گرفتند.”
این در حالی است که پدر سپیده قلیان اشاره دارد که 10 مرد و دو زن برای دستگیری سپیده آمده بودند. ابتدا مهدی را بشدت کتک میزنند و دست و پا بسته وی را به جعبه عقب یکی از ماشینها میاندازند. سپس سپیده قلیان را با ضرب و شتم با خود میبرند! مادر سپیده قلیان که تلاش میکند بچه هایش را نبرند، مورد نه تنها ضرب شتم قرار گرفت بلکه با وسیله ای تیز گردن وی دچار صدمه و شکافی میشود.

پدر سیپده ادامه میدهد، که پسرش مهدی قلیان را مورد ضرب شتم قرار داده و دست و پا بسته وی را داخل صندوق عقب یکی از ماشینها میاندازند.

در این رابطه باز کیهان این روزنامه جعل واقعیت مینویسد، مهدی قلیان برادر سپیده به دو بانو که برای دستگیری سپیده رفته بودند حمله کرده و این بانوان مورد ضرب شتم قرار گرفتند و در این رابطه مهدی قلیان دستگیر شده است.

این سناریو جدید وزارت اطلاعات برای خانواده قلیان است.

اینجا ما و مردم اعلام میکنیم، شما روزنامه نیستی شما اهرم سرکوب و سناریونویسی علیه مردم، علیه کارگران، علیه نویسندگان و روشنفکران و در یک کلام علیه آزادیخواهی و برابری طلبی هستید!

ما میدانیم که سناریو وزارت اطلاعات همچنان با دروغ و پاپوش دوزی و جعل واقعیت ادامه خواهد داشت و پاسخ ما مردم هم روشن است. این مافیای قدرت را باید بزیر کشید.

نسرین رمضانعلی

ایسکرا ۹۷۲

اینرا هم بخوانید

این طرح شما شکست خورد! حجاب سمبل بی حقوقی زن است!

(گزارشی درباره شکست نمایشگاه نقاب) خانم زلینا پفرونر (Selina Pfrüner) مستند ساز و عکاس  ساکن …