این دیپلماسی ننگین و نفرت انگیز است! علیه سفر جواد ظریف به سوئد

محمد‌‌جواد ظریف، وزیر امور خارجه حکومت اسلامی، این نماینده رسمی حکومت اعدام و سنگسار، سرکوب و کشتار زندانیان سیاسی، به دعوت دولت سوئد د ر روزهای ۲۰ و ۲۱ آگوست در استکهلم خواهد بود! مماشات با حکومت تروریست و آپارتاید جمهوری اسلامی شدیدا محکوم و مورد انزجار مردم است.

 سابقه تاریخی روابط گرم و همکاری‌های همه جانبه دیپلماتیک دولت سوئد با جمهوری اسلامی، همواره مورد اعتراض بحق اپوزیسیون سرنگونی طلب در کشور سوئد بوده است. این خوش رقصی به اصطلاح دیپلماتیک. چیزی جز خاک پاشیدن به چشم مبارزات مردم ایران نیست. این دیپلماسی، ننگین و نفرت انگیز علیه مبارزات بی امان مردم ایران است که برای خلاصی از شر حکومت اسلامی به میدان آمده‌اند!

این دعوت و این دیپلماسی در شرایطی صورت میگیرد که جمهوری اسلامی فعالین کارگری، فعالین زن و دانشجو و فعالین محیط زیست را در همین روزهای اخیر در بیدادگاه های خود به محاکمه کشیده است. در حالیکه جمهوری اسلامی در بزرگترین تنگنای سیاسی حیات خود دست و پا می‌زند. موجی از اعتراضات کارگری، معلمان دانشجویان، زنان و بازنشستگان علیه بساط سرکوب و بگیر و ببند و علیه تحمیل فلاکت‌بار ترین شرایط اقتصادی و فساد و اختلاس‌های نجومی در گوشه و کنار کشور برپاست. مردم علناً خواهان سرنگون کردن جمهوری اسلامی و به محاکمه کشیدن سران جنایتکار جمهوری اسلامی هستند.

این خوش‌رقصی‌های نفرت‌انگیز نیز حکومت اسلامی را از سقوط محتوم نجات نخواهد داد! جمهوری اسلامی را مردم به زیر خواهند کشید و دیپلماسی موذیانه دول اروپایی و مشخصاً دولت سوئد را فراموش نخواهند کرد.

مردم شریف و آزادیخواه، همه نیروهای سیاسی و عدالتخواه وبرابری طلب، بازماندگان کشتارهای دهه ۶۰، پناهجویان گریخته از جهنم جمهوری اسلامی، از شما می‌خواهیم متحد و یک‌پارچه، دست در دست هم در مقابل این دیپلماسی ننگین و نفرت انگیز، علیه سفر وزیر امورخارجه حکومت اعدام و شکنجه دست به اعتراض بزنید.

روزهای ۲۰ و ۲۱  آگوست شهر استکهلم را به صحنه اعتراض بدل خواهیم کرد تا صدای مبارزات حق طلبانه مردم ایران را هرچه رساتر کنیم!

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر: هرمز رها، ۰۷۳۹۶۳۴۲۵۱

حزب کمونیست کارگری ایران – استکهلم

۱۵ آگوست ۲۰۱۹

اینرا هم بخوانید

ادعای دولتی ها: تورم نقطه به نقطه در فروردین از ۵۵٪ به ۳۰٪ کاهش پیدا کرد

احسان خاندوزی، سخنگوی اقتصادی دولت گفت: براساس گزارش مرکز آمار، نرخ تورم نقطه به نقطه …