فراخوان به ایرانیان مقیم خارج: دنیا را بر سر جانیان حاکم در ایران خراب کنیم!

جمهوری اسلامی در اوج رسوایی وذلت و زبونی قرار گرفته است. قتل عام عامدانه ۱۷۶ مسافر هواپیما، حکومت را در تنگنای خرد کننده ای قرار داده است. دروغ های بیشرمانه مقامات مختلف حکومت و عقب نشینی گام به گام آنها تحت فشارهای بین المللی و داخلی، آنها را در ایران و جهان رسوای عام و خاص کرده است. موشک پرانی نمایشی به پایگاه های آمریکایی با مطلع ساختن قبلی دولت آمریکا آنهم بدنبال چند روز رجزخوانی و ادعای انتقام سخت، ضعف و استیصال حکومت را به همگان نشان داد. مردم نیز بار دیگر در شهرهای مختلف تظاهرات های خود را شروع کرده اند.

در سطح بین المللی نیز جمهوری اسلامی بیش از هر زمان تحت فشار قرار گرفته است. در عراق و لبنان یک خواست اصلی مردمی که علیه حکومت های فاسد در این کشورها بپاخاسته اند اخراج جمهوری اسلامی و قطع دست نیروهای آدمکش وابسته به اوست و اکنون مردم کشورهای غربی نیز بیش از پیش به ماهیت تبهکار جمهوری اسلامی پی میبرند. تحت این فشارها اختلافات بین دارو دسته های حکومتی نیز بالا میگیرد و حاد تر میشود. حکومت در ضعیف ترین دوران خود قرار گرفته و بحران های لاعلاجش عمیق تر و گسترده تر شده است.

وقت آن است که در خارج کشور، در همه شهرها و کشورهای جهان، یکپارچه به میدان بیاییم و با قدرت هرچه بیشتر و همراه با مردم ایران اعلام کنیم که جمهوری اسلامی نابود باید گردد. این حکومت قاتل قریب به  ١٥٠٠ نفر در خیزش آبانماه و دهها هزار نفر در ٤ دهه حیات ننگین خود است. امروز که فاجعه شلیک به هواپیمای مسافربری  توجه جهانیان را به خود جلب کرده باید کل پرونده این جانیان را در برابر چشم جهانیان گشود و دنیا را بر سرشان خراب کرد. به خیابانها بیائیم و به جهانیان  اعلام کنیم که سران قاتل و جنایتکار حکومت باید به محاکمه کشیده شوند، که سفارت های حکومت باید در همه جا جمع شود و پای جمهوری اسلامی در خارج کاملا قطع شود.

در هر شهری که هستید مردم را به حمایت از مبارزه مردم ایران برای سرنگونی حکومت پلید اسلامی فرا بخوانید. افکار عمومی بیش از هر زمان آماده حمایت و همکاری است. به خیابانها بیائیم و مردم آزاده دنیا را علیه رژیم جانیان حاکم در ایران بسیج کنیم. میتوان و باید جمهوری اسلامی را مانند رژیم آپارتاید نژادی آفریقای جنوبی در جهان منزوی کرد.    

تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران

۱۷ ژانویه ۲۰۱۰ (۲۷ دی ۱۳۹۸)

اینرا هم بخوانید

برزخی به‌ نام «انگلستان»؛ روایت پناهجویان ایرانی در انتظار

مهدی یک پناهجوی ۳۸ ساله ایرانی است که اکتبر ۲۰۲۲ با قایق و از راه …