مصطفی صالحی از دستگیر شدگان دی ماه ۹۶ را اعدام کردند

جانیان جمهوری اسلامی برای ادامه بقای ننگین خود صبح روز چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹- ۵ اوت ۲۰۲۰،مصطفی صالحی زندانی سیاسی و از مبارزین دستگیر شده در دی ماه ۹۶ را به جوخه اعدام سپردند. اتهام ساختگی کشتن یک پاسدار را مصطفی در بیدادگاه حکومت رد کرده بود.

حکومت اسلامی در شرایطی مصطفی را به جوخه اعدام سپرد که یک هفته قبل یک کارزار عظیم و خیره کننده داخلی و جهانی علیه احکام اعدام دستگیرشدگان دی ۹۶ و آبان ۹۸ با شعار «اعدام نکنید» یک بار دیگر ناقوس مرگ جمهوری اسلامی را به صدا در آورد.مردمی که با طوفان توئیتری ۱۱ میلیونیو امضای طومار آنلاین ۲۵۰ هزار نفره به دفاع جانانه از عزیزان در خطر اعدام به پا خاستند و به جهانیان و حکومت اسلامی نشان دادند که جنبش ضد اعدام و جنبش سرنگونی از چه قدرتی برخوردار است.

این زندانی سیاسی در حالی اعدام شد که اعتصابات قدرتمند کارگری از هفت تپه تا پالایشگاه ها و پتروشیمی ها، سران حکومت دزد و فاسد اسلامی را وحشت زده کرده است. اعتصاباتی که می تواند پیش درآمد اعتصابات سراسری برای بزیر کشیدن این حکومت باشد.

جمهوری اسلامی در وحشت «شورش ۳۰ میلیونی گرسنگان» به عبث فکر می کند می تواند با اعدام مصطفی صالحی و تهدید به اعدام دیگر دستگیر شدگان دی ۹۶ و آبان ۹۸ مردم را مرعوب کند و از خیزش میلیونی مردم برای سرنگونی جلوگیری کند. این حکومت رفتنی است. حکومتی که از هر سو در محاصره مردم قرار گرفته است. حکومتی که در فلج تمام عیار اقتصادی و شدیدترین اختلافات داخلی و بن بست بین المللی قرار دارد و کمترین پاسخی به هیچ چیز ندارد. این حکومت نمی تواند با اعدام عزیزانمان سرپا بماند. این جانیان رفتنی اند. اعدام مصطفی فقط به توفان خشم و اعتراض مردم بیشتر دامن خواهد زد.

حزب کمونیست کارگری ضمن همدردی با خانواده جانباخته مصطفی صالحی اعلام می کند تمام توان خود را برای سازماندهی جامعه برای سرنگونی جمهوری اسلامی بکار می گیرد. جواب جنایت های بیشمار حکومت اسلامی سرنگونی است. حزب همه مردم را به اتحاد و همبستگی بیشتر در دفاع از زندانیانیان سیاسی و زندانیان در معرض اعدام فرا می خواند. حزب دست در دست همه مردم برای سرنگونی جمهوری اسلامی و برپایی یک جامعه آزاد و برابر انسانی مبارزه می کند.
یادعزیز مصطفی صالحیگرامی باد.

حزب کمونیست کارگری ایران
۱۵ مرداد ۱۳۹۹، ۵ اوت ۲۰۲۰

اینرا هم بخوانید

پلیس قم:به صاحبان١٥٠پیام رسان در عرصه کسب و کارهای خانگی، اصناف افراد معروف و… تذکر داده شد

قم نیوز،سرهنگ فرزادپور رییس پلیس فتای استان گفته است: به 150 صفحه کسب و کارهای …