نگذاریم اعدامشان کنند!

امیر حسین مرادی، محمد رجبی و سعید تمجیدی در خطر اجرای فوری حکم اعدام هستند. تنها و تنها بلند شدن شما مردم و اعتراضات گسترده شما میتواند نجاتشان دهد!

همه چیز دلالت بر تصمیم حکومت به کشتن سه جوان دارد، با هدف ترساندن جوانان و مردم و مقابله با خیزش بعدی.

این سه جوان هیچ جرمی مرتکب نشده اند، در تظاهرات علیه گرانی بنزین شرکت کرده و سپس دو نفر از آنها خواسته اند از ایران خارج شوند و با تبانی حکومت اسلامی و دولت ترکیه به ایران باز پس فرستاده شده اند و در دادگاهی کذایی با ریاست قاضی صلواتی آدمکش حرفه ای حکومت میخواهند آنها را به پای چوبه دار ببرند. وکلای انتخابی این سه جوان امکان دخالت در پرونده را ندارند، همه چیز با وکلای تسخیری پیش رفته و حتی به همان وکلا هم اجازه دخالت زیادی نداده اند.

حکومت اسلامی قصد دارد با کشتن سه جوان، به بقیه جوانان و مردم معترض و جان به لب رسیده، پیام بدهد اگر به خیابان بیایید ممکن است به سرنوشت اینها گرفتار شوید! این تنها هدف حکومت اسلامی است.

حکومت اسلامی خانواده ها را تحت فشار زیادی گذاشته و میگوید اگر رسانه ای کنید و با دنیا حرف بزنید اوضاع بدتر میشود، اینهم یک ترفند حکومت است برای کشتن بدون دردسر این سه جوان. ما نگرانی خانواده ها را می فهمیم ولی باید خودمان دنیا را بسیج کنیم و تا همین الان نیز اعتراضات باعث شده است حکومت دست نگهدارد و مترصد اوضاع مناسب باشد.

باید همه بپا خیزیم، در خارج و داخل کشور و کاری کنیم حکومت جرات نکند اعدامشان کند. به کمپین جهانی کمیته بین المللی علیه اعدام بپیوندید، در هر کوی و برزنی شعار بنویسید و پیام ویدیویی در حمایت از این سه جوان منتشر کنید، در میتینگها و تظاهراتهای علیه اعدام این سه جوان در خارج کشور شرکت کنید، خودتان هر جا که هستید مبتکر راه انداختن آکسیون شوید و با مقامات دولتها در همه جا تماس بگیرید و دنیا را علیه این احکام اعدام بسیج کنید. این وظیفه همه ما است. باید بپاخاسته و جان این سه جوان را نجات دهیم!

ما روز شنبه ١٨ جولای برابر با ۲۸ تیرماه را روز جهانی اعتراض به احکام اعدام امیر حسین مرادی، محمد رجبی و سعید تمجیدی اعلام کرده و از همگان دعوت میکنیم در این روز به خیابان رفته و اعلام کنیم که فورا احکام اعدام این جوانان باید ملغی شود و فورا از زندان آزاد شوند.

کمیته بین المللی علیه اعدام

۲۳ تیر ۱۳۹۹- ۱۳ ژوئیه ۲۰۲۰

تماس با مینا احدی هماهنگ کننده کمپین نجات امیر حسین مرادی، محمد رجبی و سعید تمجیدی

ای میل: minaahadi26@gmail.com

شماره تلفن: 0049 (0) 1775692413

راههای دیگر تماس با کمیته بین المللی علیه اعدام:

I.C.A.E.I.R@GMAIL.COM

0046737896505

تلگرام:

@ICAE_Tamas

@hormozraha

اینرا هم بخوانید

برزخی به‌ نام «انگلستان»؛ روایت پناهجویان ایرانی در انتظار

مهدی یک پناهجوی ۳۸ ساله ایرانی است که اکتبر ۲۰۲۲ با قایق و از راه …